CENNÍK
CENA ONLINE SLUŽIEB ZÁVISÍ OD TOHO ČO PRE VÁS SPOLU ROBÍME
Cena výsledne práce záleží o kombinácie služieb ktoré budete potrebovať. Počas bezplatnej konzultácie sa dozviete, ktorá služba, alebo kombinácia služieb Vám prinesie najlepšie výsledky.
Pre klientov, ktorí "nevedia kde začať", alebo majú obmedzený rozpočet navrhneme také marketingové kombinácie, ktoré in už pri nižšom rozpočte donesú zaručené výsledky.
V rámci cien ponúkame férové nacenenie pre ppc, seo, webdesign, social media a ďalšie naše služby.
Efektívny marketingový mix začína výberom správnych ingrediencií
PPC REKLAMA
Základné, ako aj pokročilé PPC kampane
Nečakajte na výsledky, majte ich okamžite. Navrhneme nám koplexné Google a Facebookové kampane ktoré zarábajú. Okamžite sa začnete zobrazovať v Google vyhľadávaní a Vaši zákaznícu budú po návšteve Vášho webu targetovaný cez brandové bannery ktoré pre Vás navrhneme.
cena už od
200€
150€
SEO OPTIMALIZÁCIA
Seo bez kompromisov
Prostredníctvom SEO auditu Vás oboznámime so slabými miestami Vášho webu z podhľadu SEO best practises. Dozviete sa tak prečo sa Vás biznis nenachádza v Google serach na takom mieste ako by ste chceli a samozrejme navrhneme aj potrebnú stratégiu na postupné zlepšenie pozície vo vyhľadávaní.
cena už od
300€
250€
Email Marketing
Lacno a jednoducho
Efektívne emailové marketingové kampane zahŕňajú tvorbu zaujímavého obsahu, budovanie silného emailového zoznamu a optimalizáciu emailov pre doručiteľnosť a konverziu. Personalizácia a segmentácia môžu zvýšiť účinnosť emailového marketingu prostredníctvom doručovania cielených správ konkrétnym skupinám predplatiteľov.
cena už od
350€
250€
Grafika a design
Profesionálne bannery a firemné materiály
Kreatívny proces vytvárania vizuálneho obsahu, ktorý sa používa na komunikáciu informácií alebo správ. Je to dôležitý prvok marketingu a brandingu, ktorý môže pomôcť spoločnostiam vyniknúť z davu. Grafický dizajn zahŕňa vytváranie log, webových stránok, brožúr, bannerov, plagátov a ďalších grafických prvokov. Kvalitný grafický dizajn by mal byť esteticky príjemný a zároveň efektívny v prezentovaní správy alebo vytvorení pozitívneho dojmu o značke alebo produkte.