
Amazon ADS
Zvýšte svoje predaje s pomocou Amazonu - Spolupracujte s najväčším svetovým maloobchodníkom a dosiahnite svoje obchodné ciele - Využite všetky nástroje a služby, ktoré Amazon ponúka, aby ste zvýšili návštevnosť a predaj svojich produktov - Získajte konkurenčnú výhodu a rast svojho biznisu s Amazonom - Spolupracujte ešte dnes!
Reklamy na Amazone fungujú na základe platby za kliknutie (PPC), čo znamená, že reklamníci platia iba v prípade, že používateľ klikne na ich reklamu. Reklamníci môžu zvoliť cielenie svojich reklám na základe kľúčových slov, produktov, záujmov alebo iných faktorov a môžu nastaviť rozpočet a ponuku pre umiestnenie reklám v Amazonových výsledkoch vyhľadávania a na stránkach s detailom produktu.
Keď používateľ vyhľadáva produkt na Amazoni, algoritmus vyhľadávania určuje, ktoré reklamy zobraziť na základe používateľovho vyhľadávacieho dotazu a ponuky a relevancie reklamného inzerenta. Reklama sa zobrazí vedľa organických výsledkov vyhľadávania alebo na stránke s detailom produktu a používateľ môže na reklamu kliknúť, aby si pozrel produkt alebo web reklamného inzerenta.
Náklady na kliknutie na reklamu určuje ponuka inzerenta, ale umiestnenie reklamy určuje kombinácia ponuky a relevancie reklamy pre používateľov vyhľadávací dotaz. Algoritmus Amazonu zvažuje rôzne faktory, ako je click-through rate, cena produktu a hodnotenia zákazníkov, aby určil relevanciu reklamy a pravdepodobnosť, že používateľ urobí nákup.
Výhody Amazon reklamy
-
Cieľové publikum: Reklamy na Amazoni umožňujú inzerentom osloviť svoju cieľovú skupinu, pretože používatelia Amazonu už vyhľadávajú a nakupujú produkty v konkrétnych kategóriách, čo zvyšuje pravdepodobnosť úspechu reklamy.
-
Účinnosť: Amazonovým cieľom je predať viac produktov, preto majú ich reklamy vysokú účinnosť a zvyšujú konverzie. Inzerenti môžu tiež sledovať výkon svojich reklám a optimalizovať ich, aby dosiahli lepšie výsledky.
-
Konkurenčná výhoda: Inzerovanie na Amazoni umožňuje malým a stredným podnikom súťažiť s veľkými značkami a dosiahnuť úspech v online predaji.
-
Nízke náklady: Reklamy na Amazoni sú relatívne lacné, pretože inzerenti platia iba za kliknutie, čo znamená, že nemusia investovať veľa peňazí do reklamy, ktorá nemusí priniesť očakávané výsledky.
-
Jednoduchosť: Inzerovanie na Amazoni je jednoduché a prehľadné. Inzerenti môžu nastaviť svoje reklamy rýchlo a ľahko a sledovať ich výkon v reálnom čase.
-
Celkovo môžu reklamy na Amazoni pomôcť inzerentom zvýšiť návštevnosť svojho webu a predaje produktov, dosiahnuť nových zákazníkov a získať konkurenčnú výhodu na trhu.

AKO FUNGUJE Amazon reklama
Budúci mesiac
Rozumieme, že sa venujete E-shopu (prípadne značka už existuje) - to čo spravíme, je kompletne zmeníme povahu Vášho predaja a produktov, tak že začnete tvoriť Vašu vlastnú značku na Amazone, ktorá tvorí pasívny príjem a aktíva môžete v budúcnosti medzinárodne predať. Amazon značky sú 1 z najžiadanejších komodít v E-Commerce svete
Navyše sme číselní analytici, iba číslam veríte a to vieme
Dáta komplet s analýzou chýb, kde vieme navýšiť % v trhoch nižšej konkurencie a priniesť konverzie okamžite.
Vždy stanujeme ciele a mierime na prvé strany vo výhľadávani na Amazone. Bestseller nie je iba 1
Nielen že Vám ukážeme, kde ONI strácajú peniaze, priamo tam tam z Vášho noveho produktu spravíme nový Bestseller
Tvoríme rast postupným pridávaním produktov a ako Vám celý systém optimalizujeme. Myslíte Nič nemusíte!
na mieru iKNOW team na Amazon


Chceli by ste vedieť koľko by stála reklama pre váš biznis? Požiadajte o bezplatnú konzultáciu.