top of page
meeting

WEBOVÁ ANALYTIKA

V dnešnej dobe používa webovú analytiku množstvo webových stránok. Hlavne tie, ktoré sú zamerané na obchod a komerciu. Ich cieľom je zistiť:

  • koľko ľudí dané stránky navštívilo

  • koľko z týchto návštevníkov bolo unikátnych

  • ako sa užívatelia na stránky dostali (odkazom z cudzej stránky, priamo z vyhľadávača...)

  • ktoré kľúčové slová použili na vyhľadávanie

  • ako dlho si návštevníci prezerali obsah stránok

  • na ktoré odkazy klikli, keď opúšťali stránku

Webová analytika je termín, s ktorým sa spája štúdium vplyvu webových stránok na užívateľov. Zahŕňa v sebe rôzne meracie nástroje, nástroje na zber dát a ich následnú analýzu a rôzne vyhodnocovacie nástroje.

Webová analytika môže taktiež slúžiť na monitorovanie funkčnosti podstránok. Na základe týchto dát môžu potom web developeri zistiť, ktoré z ich stránok sú populárnejšie a ktoré nemajú až takú veľkú obľúbenosť. Webová analytika poskytuje tieto dáta administrátorom a vydavateľom, ktorí môžu s ich pomocou zefektívníť obsah webu tak, aby sa k vám návštevník znova vrátil.

website-analytics.png

K najznámejším službám, ktoré poskytujú webovú analytiku patrí služba Google Analytics využívaná u nás v Push Online. Ak si objednáte služby webovej analytiky, máte na výber veľké množstvo nástrojov na analýzu vášho webu:

  • prehľady v reálnom čase

  • vlastné prehľady

  • vytváranie a analyzovanie vlastných segmentov

  • informačné panely: usporiadavanie, monitorovanie, zdieľanie kľúčových identifikátorov výkonnosti

  • vizualizácia ciest, ktorými prejdú návštevníci na Vašich stránkach

  • rozhranie API - prispôsobte vaše údaje svojim potrebám

 

Taktiež vám poskytneme analýzy o tom, čo sa deje na vašich stránkach, na a základe čoho môžete optimalizovať ich obsah:

  • Site Search: zistite, čo vaši návštevníci skutočne hľadajú

  • analýza stránky: ako sa návštevníci pohybujú po stránke

  • analýza rýchlosti stránky

  • sledovanie udalostí: čo robia vaši návštevníci na stránke

bottom of page